Hoping for the best but expecting the worst

...are you going to drop the bomb or not?



Let us die young or let us live forever.
We dont have the power but we never say never.


Jag har visioner om Alphaville live 24 april...och efterfest med vinylmusik :D fixa fram 550 spänn och pengar till tågbiljetter så drar vi!


Kost och skön skoldag idag, två lektioner, svenska c och matte c! På vägen till bussen hem drabbades jag dock av en förbannad huvudvärk som fortfarande håller i sig....men tog en ipren för en stund sen så hoppas på att huvudvärken tar sitt pick och pack och försvinner...fort som fan! xD

Idag släpps en helt underbar låt på itunes btw, "looks and talent (don´t always go together)"! Köp den, den e hur grym som helst!!

Ankan och jag sitter och lyssnar på vinyl, på varsitt håll då... :) försökt plugga historia men kommer inte så långt (a), bara skrivit ner frågorna haha...men de löser sig...det gör det ALLTID...med ALLTING!!

Imorn är det torsdag och jag slutar rätt tidigt...funderar på att besöka stora staden...får väl se om jag lyckas övertala någon stackare att hänga med mig... Men då vill det till att jag får lite historia gjord ikväll för det ryktas ju om utgång på fredag så då hinner man inte plugga särskillt mycket...kom och tänka på ett uppdrag jag och ankan har...hitta och köpa vodka mandarin!! det är ett måste!! godare drink finns nog inte!!

"Shall I stay here at the zoo or should I go and change my point of view"


Kommentarer
Postat av: Anonym

vår drink 4-ever<3 vinyl is the shit, lyssnar på det nu med xD

2009-03-12 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0