*sällskaps(buss)resan 2009*

WHAT a day! (från mamma mia filmen, bara bytt ut night mot day, haha)

sovmogron, lång dessutom! började inte fören 12.25 men var tvungen att ta en buss som gick från mig 10.49 (eftersom det inte går sååå många bussar härifrån). Det gjorde ju iofs inte så mycket eftersom jag kunde sova tills jag vaknade vid niotiden och ta de lugnt på morgonen. fick dessutom buss-sällskap hela vägen till skolan av julle, trevligt trevligt, brukar jämt få åka själv lixom och så för en gångs skull fick jag sällskap :) fick även veta att jag är ägare av den absolut snyggaste beatles väskan...iaf som julle sett...den du ;)

MIN väska ----><---- MIN väska


väl i skolan bar det direkt av till matsalen där jag mötte brudarna i klassen; ankan, emelie å micaela :D efter lunchen var det PA, svenska b & matte c (för min del då..). Efter matten gick jag till bussen in mot stan, där jag såg en sovande patrik som jag väckte (haha stackarn), vi snackade hela vägen in till stan hehe ;) i stan klippte jag mig lite...var TVUNGEN, as as slitet...så tyvärr fick ett par centimeter ryka...bergis 5 cm typ :O inte så fint nu men men, nu kan de iaf växa igen xD nästa gång blir de hos sara och då har de förhoppningsvis hunnit växa några millimeter iaf (a) haha. kanske blir lite färgchock då?!...hm... ;)

bland det första jag tänkte när jag vaknade imorse var att jag skulle köpa en lott idag...tyvärr hanns det inte med så ska nog göra de imorn istället hehe (a) å så kan man ju hoppas att jag åtminstone vinner en ny lott (a)  



de va allt för idag....sayonara!

Kommentarer
Postat av: Madde

SNYGG väska! exakt i AB stil =)

2009-01-10 @ 10:16:40
URL: http://www.metrobloggen.se/maddelutan
Postat av: AB

tack tack, tycker jag oxå (a) <3

2009-01-11 @ 16:57:28
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0