When will I be famous?

igår jobbade jag oxå...7-12..sista dagen på lovet å allt ;)

VT09 har börjat nu, 7 januari. Första skoldagen med nya schemat, skolmat & första skoldagen på gymnasiets sista termin :) wiiihooo!


Började 10.20 med matte där vi fick höra tråkiga nyheter, stackars eva lotta :'( ,efter matten var det invigning av "matsalen" som gällde, tomatsoppa med pasta stod på menyn ;) måste erkänna att det faktiskt var gott, tog två tallrikar å hela tre mjuka bröd (a) å två glas mjölk xD haha, intresseklubben antecknar!


nästa lektion (som får priset för årets tråkigaste å meningslösaste) var svenska b...12.00-12.50..typ hela klassen slutar för dagen...


jag & jennifer åker till dellan och fikar lite, drack en lyx varm choklad MUMS!! I löööwe it! efter en stund där åkte vi till mölnvik å fixade medicin till jennifer på apoteket...sen back to the school..


15.00-16.25 (egentligen 16.50) levnadslära, som vi tillslut valde istället för keramik..låter rätt okej faktiskt, hoppas jag har rätt! det som är mindre okej är ju tiden den ligger på men men...man kan inte få allt ;)


..inte för att jag har ens i närheten av allt...

ice ice baby!

sayonara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0