Årets första lördag...och jag hade jättetåkigt!

vilken dag! fan vad tråkigt jag haft, verkligen inte gjort någonting....bara varit hemma och gjort saker man inte kan fördriva en hel dag med...typ dammsugit mitt rum, spelat gamla plattor å suttit vid datan...sen nu på em och kvällen har jag trackat sönder folk som råkat vara inloggade på facebook, förlåt för att jag e jobbig men är väldigt sällskapssjuk efter en sån här tråkig dag!

Dagens händelse var väl att jag tvingade mina syrror å mamma att spela Trivial Pursuit, alltså TP, med mig...jag vann!! men jag måste väl erkänna att jag körde på "barnfrågorna" som e för barn tom 14 år...hur dom kan vara de fattar jag inte för jag kunde inte alla...å frågorna jag egentligen skulle kört me, asså vuxenfrågorna, va ju helt sinnessjukt svåra...eller så e de jag som e korkad!!



sayonara

Kommentarer
Postat av: Anna W

nej angelica du e inte korkad, jag kan inte heller nån av de frågorna, tror jag svarat rätt på EN av typ 40... inge bra för självförtroendet jag vet men du e inte ensam iaf!!

tack för en toppenblogg, mig får du tracka när du vill, både på facebook å msn, men de har du väl redan märkt!!

KRAM

2009-01-04 @ 15:53:11
URL: http://annawallde.blogg.se/
Postat av: AB

haha vilken tur då!!

för dom flesta där e grymt svåra!!

tackar tackar ;)

då vet jag vem som kanske blir nästa offer då ;)

2009-01-04 @ 17:45:31
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0