Dagarna gick alltför fort!

Tjingeling!

Uppdatering: igår var det skola som vanligt. efter skolan åkte jag å solade och sen till forum där de blev lite shpping å fika med sara. å så spanade vi lite på min lilla kärlek, iphonen :) sen så såg jag KENZA med sin lilla hund oxå, den du!

Idag var det oxå skola som vanligt.. och lyx choklad på dellan...som en vanlig torsdag alltså! "thursday in this universe" ! Men sedan hände någonting som inte brukar hända på torsdagar...det va en olycka i hemmesta vägskäl som stoppade upp typ heeela trafiken...den måste ha inträffat strax innan fyra och man kunde börja köra där igen som vanligt vid halv åtta!! fatta!! det gick ju inga bussar så jag kom inte hem utan var tvungen att vänta på pappa (som inte svarade på mobilen) så jag kom hem 19.45 från skolan idag, kul va??

förlåt för att det blev ett så kort inlägg, men jag är trött och måste sova (a)


...kom å hjälp mej bort till nätter utan slut..

sayonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0