This is the life!

NEVER GIVE UP ON THE GOOD TIMES!



idag när jag "vaknade" var det inte i min säng...det var i minime´s stora, sköna, jag-är-avundsjuk-på-säng. på kvällen hade vi först suttit å kollat på tv där dom avslöjade trollkarlstrick å efter de snackat...lite för länge kanske...för det var inte kul å gå upp imorse asså! speciellt inte efter att ha gått upp sex både lö&sö...haha jag e inte så morgonpigg av mig..men men, vi han till bussen och i tid till skolan, å de va väl huvudsaken en måndag som denna.

dagen i skolan;
8.30-9.30
internationell ekonomi, blev så gott som klara med the grupparbete, nice!
09.40-10.45 svenska c, höll mitt tacktal (tack ankan^^) och lyssnade på minime´s fina tal till mig :') lyssnade på genomgång...fiskkvinan(.blogg.se) kom på tal...men förväxlades dock med "fiskpinnar" HAHAHA
10.45-11.50 lunchrast, pannkakor till eleverna, bra stämning i matkön måste jag säga!
11.50-12.45 aktiekunskap, rep. av förra kapitlet och ny genomgång. även lite datum att skriva in i kalendern (som jag inte har köpt än)
12.50-15.30 skulle egentligen haft historia &kriminologi men the teacher(s, hemmesta memories) var sjuk så det blev sluta tiiiidigare :D Wiiihooo!

på vägen till bussen snackade ankan, jag, malin å emelie ihop oss om en lite...ja vad ska man kalla de...kupp..som vi ska genomföra...kanske imorn...HAHA! mer avslöjar jag inte...då blir de inte lika "kul" ;)

TO DO (typ nu...innan det blir tisdag!)
måste ladda mobilen...
måste få mat inna jag svälter ihjäl haha...
plugga ikapp lite saker jag skjutit på...
måla naglarna...
kolla på AA avsnitt som jag missat...
noppa ögonbrynen...

Imorgon är det ridning som gäller efter plugget, kul kul! funderar på när jag ska åka ut...hmm...

pusshej, sayonara

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah en jävel på att sova alltså :D <33

2009-01-19 @ 21:51:18
Postat av: AB

haha!!

hann inte måla naglarna igår heller, attans...får göra de nu...eller nej imorn för annars sabbas de i stallet (a)

<33

2009-01-20 @ 14:15:38
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0