Let´s find an other way!

några dagar sen sist...som vanligt...

söndags: gick upp till sjön med family 4 en stund där lillungen åkte skridskor, fan va kallt det var! senare åkte jag till mölnvik och käkade med kit...och pratade hehe..har nu tv på rummet igen, större å inte från 80talet (men jag gillar den gamla oxå så garva inte!! den har bara flyttat till sovloftet i stallet så den är inte död)

måndags: jobb, började nio. först höll det på att gå åt helvete då mammas bil inte startade men de löste sig. de första jag möttes av på jobbet var en viss frea som var halvvägs ute ur sin hage, innan man hunnit blinka va hon ute å ställde sig å käkade, jag hoppa ur bilen å fångade rymlingen men som fem sekunder efter jag släppt henne rymde IGEN...då fick hon gå in å skämmas XD

idag: jobb 7-16. dagens kollegor var sarah å johanna :) vi var grymma, klara med allt 10.20 så då gick vi upp å åt lunch å babblade :) tillbringade em åt att frisera den sällskapssjuka zathelit lite grann eftersom han liknade ett troll snarare än en häst (a) blev inte klar men iaf bättre än innan hehe ;) fick vänta på skjutsen i en halvtimme så jag satt på kontoret å messade med minime :) <3 ,middag på plogen direkt efter jobbet, soft. nu, efter en vaaarm dusch sitter jag i sängen med elhiss (MIN säng haha) och lyssnar på musik å skriver detta otrooooligt "rooooliga" inlägg. that´s it.

~bildfritt inlägg~

sayonara!

Kommentarer
Postat av: Anna W

hahaha, guuud va kul, kan se frea frmaför mig, jäkla bushäst, känner jag henne rätt skämdes hon inte ett dugg utan stod å va jäkligt nöjd med sig själv!!!

2009-01-07 @ 17:45:17
URL: http://annawallde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0