Words are very unnecessary...they can only do harm!

TJAAA!!

några dagar sen sist...som vanligt...förlåt!


i måndags var det eget arbete ("inställt") på både IE och historian så vi hade bara två lektioner..nice! jag, ankan & minime åkte hem till minime efter plugget...det kom en snubbe från anticimex som inte va så tokig ;) HAHA! när vi va klara hos emelie tog vi 422an till forum...dessvärre luktade de djurpark (aka BAJS) i bakre delen av bussen sär vi satt oss först...kikade på mobiler ett bra tag, både jag å ankan ska köpa nya lixom...sen blev det middag, emlie tog as as god nudelwook med kycklingfilé medan ankan den jäveln övertalade mig att ta BK, inte alls lika gott :/

efter maten var det dax att bege sig till nacka konferenscentrum eller va de nu hette, vi skulle på en aktiegrej där med skooolan...Det ramlade in gubbe efter gubbe (och någon tant oxå^^) och vi gissade att medelåldern på dom som va där låg på 60-65 ;) HAHA. det var bara vi tre som kommit från skolan så vi började inbilla oss att det blivit inställt eller något sånt, som inte vi fått veta...men sen kom corren och tog död på inbillningarna :) sen kom även tjejerna i hp07 som vi pratade med lite under kvällen, rikitgt trevliga :) och bra humor HAHA! MACKORNA xD och den där underliga mannen HAHA "ursäkta men...vem e du?" klockrent corren!
efter halva aktiegrejen tog vi bussen hem, minime övernattade hos mig, det blev läsk och godis...blev lite sent, som de brukar bli (a) hur som helst, när vi låg där i mörkret så säger jag "ska jag sjunga en godnattsång?", sagt och gjort xD HAHA!



tisdag.
jag gick upp en halvtimme efter emelie (a) som vanligt det med! typ en vanlig dag i skolan. åkte till stallet med fyra bussen. red lektion, markarbete, på min gulligull häst Zvans. han har blivit min favvo måste jag erkänna :') söööt <3


onsdag.
jag kan bara säga en sak, kim i made in sweden e ju heelt körd :o hur fan kan man vara så otacksam och negativ när folk satsar massa pengar och tid på en?! usch och fy!! men däremot andreas carlssons hus i USA...mmm..gärna för mig!


idag var minime hos farbror doktorn och opererades, som tur var överlevde hon bortsett från lite spy-attacker av sövningsmedlet. Kommer sakna henne i skolan, de va lite tomt idag...men på torsdagar brukar vi ändå inte ses så länge eftersom vi inte har samma schema då...gjorde ett försök att åka till bibblan å leta böcker till PA men de va inte så poppis så de blev inget av med de...får åka dit själv istället så de blir av!


Enjoy the silence

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar dig och bankan redan :') <3

2009-01-30 @ 11:53:28
Postat av: AB

vi saknar dig oxå!! <33

2009-01-30 @ 18:33:24
URL: http://polischefen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Mina cheaps gick ju sönder. Och jag älskade dom! :/

2009-02-17 @ 10:09:08
URL: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0