Så var det fredag igen och veckan hade tagit slut...vi skulle ut och ha kul men då måste man ju ut!

körde på svartvitt idag, i min outfit asså ;) lyckades verkligen att bara ha dom två färgerna på mig, på allt lixom, that´s nice!

M.M


Skolan
God mat i skolan idag, potatisgratäng och kassler, smarrigt värre! På PA-lektionen skrev jag en riktigt lååång loggbok så de känns bra hehe... På svenskan höll vi på med photo story där man ska spela in sin röst, fy fan asså...jag har itne börjat spela in, men i alla fall!! kommer DÖ!! hatar å höra/se mig själv inspelad :O
,
På vägen hem
Jag var riktigt snäll idag, jag hittade nämligen en mobil på bussen när jag skulle gå av...men istället för att ta den eller låta den ligga (så att någon annan skulle ta den) så gick jag fram till chauffören med den å gick av två hållplatser efter den jag egentligen skulle av vid...ibland lever jag upp till mitt namns betydelse ;) för er som inte vet betyder mitt namn "den änglalika".

I huvudet på Angelica just nu
fan vilken dålig tajming jag har med mina jobbdagar...jag ska jobba imorn, och jag har verkligen valt just den gången själv!! åhhh, om jag hade vetat att alla fina flickor skulle gå ut idag så hade jag såklart inte skrivit upp mig på just den 24 januari...hade så gärna velat hänga med ikväll ju :( kommer få gråta mig till sömns ikväll!

lön & underhållsstöd kom idag...MONEY MONEY MONEY, must be funny!



kollar på let´s dance nu, jag dör för att carl jan e så himla fmweoau, på att tony flirtar med magnus. Min favorit är Laila, hon e grym...inte bara i let´s dance..

sayonara <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer fler fredagar :D <3

2009-01-24 @ 15:35:40
Postat av: AB

JAA de hoppas jag verkligen, vill spendera en hel del av dom med dig som sällskap :) <3

2009-01-25 @ 21:42:19
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0