tröstäter kladdkaka...det är inte gott idag men...äter för att ha någonting att göra...och för att slippa tänka på allt

Jobbat idag, första helgen 2009, de ni! dock inte första gången (a) Det gick som jag hoppats på...BRA! jobbade med johanna & trillis och vi va grymma! det enda problemet var att det inte fanns några nycklar så jag har fått låna Andreas...kollar typ varannan sekund så att dom fortfarande ligger i jackfickan (inte för jag vet hur dom skulle kunna komma bort när jackan hänger i hallen men ändå)

...skulle ju ta livet av mig om jag tappade bort dom! och lite till vill jag nog leva...någon månad till i alla fall...kanske..det fattas en del "saker" i mitt liv just nu som jag skulle vilja "ha" för att det skulle vara så där bra som jag vill ha det...förhoppningsvis förändras det till det bättre...lite grann i alla fall :) asså inte för att jag "mår dåligt" eller så nu men jag saknar som sagt lite av gnistan just nu..men skit samma, vem bryr sig xD är ändå ingenting som märks utåt, och så länge det inte gör det så överlever jag :)


om du var tvungen att välja mellan att bli döv eller bli blind, vad skulle du välja?


jag skulle absolut välja att bli blind!
(om jag var tvungen att bli något av de asså)

jag måste göra kriminologin nu fan...annars kommer jag tvingas göra den efter jobbet imorn och det går ju inte, ska ju träffa minime då och det ska ingen fucking kriminologiuppgift ändra på, så de så! JAG FRYSER!!! måste vrida upp värmen och lägga mig i sängen och lyssna på väl utvald musik innan jag pallar plugga...puss hej!

sayonara <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

SÖNDAG IDAG :D WIIE <33

2009-01-18 @ 11:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0