tisdag utan fisk

hallå världen!

Veckan bara fortsätter att vara skön och bra, idag har jag haft en lektion...hur skönt är inte det?? okej, den var på morgonen men vaddå, jag hade ju lixom redan vaknat och åkt till skolan så...efter det hade resten av klassen IR men eftersom jag inte har den så passade jag på å ta reda på vad vi skulle göra på lektionerna efter lunch...eller asså historian skulle vi bara bli avprickade på å sedan jobba självständigt eftersom läraren fortfarande är sjuk...och då tyckte vi att det känndes grymt onödigt att sitta och vänta på att ha en "vanlig" lektion som skulle börja typ vid två så då fick vi uppgifter istället...som jag började med lite när dom andra hade IR och som vi gjorde klart tillsammans när deras lektion var slut :) så nu när jag kom hem var det bara att plugga lite historia och maila in för att få närvaro...rätt skönt om ni frågar mig ;)

Något som oxå var skönt var att ta 12.14 bussen istället för 15.44 bussen som jag skulle behövt ta om vi gått i skolan enlgt schemat...nice! och jag slapp käka kokt potatis (=äckligt) och fick (=ännu äckligare) till lunch utan åt istället makaroner och köttfärssås när jag kom hem.

nu ska jag kolla upp om det går någon buss till stallet senare idag...skriver säkert igen inna jag åker...nu kom SAYONARA på itunes, i lööööwe!!! <33

så, sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0