hot&cold

Hallå!

Någon dag sen sist, ovanligt?! men men...

måndag: as jobbig skoldag, 8.30-15.30. hem, åt kladdkaka och kollade på muminfilm med victor. styrelsemöte på kvällen, nytt jävligt onödigt inbrott :( fan vad jag hatar inbrott å ännu mer dom idioterna som kallas tjuvar!!

tisdag: väldigt skön sovmorgon, började 12.40 (kommer tyvärr inte göra de någon annan tisdag..) två lektioner men tyvärr en as tråkig  föreläsning i gustavsbergsteatern som slutade kl FEM!! hann inte hem innan sista bussen till stallet gick så det blev åka direkt! träffade sofia å malena på bussen så vi började gå tillsammans innan anna kom och plockade upp oss med bilen (tacka gud för de...det var ju kolsvart) . första ridlektionen i år, fick Zvans vilket jag blev väldigt glad över :) jättetrevlig häst, gillar honom riktigt mycket faktiskt :) <3

idag: kort skoldag med KORT lunch (10 min, har ändrats nu). på svenskan elisabeth ngn helt fuckad idé om att vi skulle improvisera ett tacktal å hålla de för klassen :O jag strejkade så måste göra de nästa lektion xD :/

längre inlägg nästa gång....förhoppningsvis....

sayonara

Kommentarer
Postat av: emelie

klubba lisbeth i huvudet för det :O alltså jag menar uppgiften var totalt rubbad ju xD

2009-01-15 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0