She´s crying!

GOTT NYTT ÅR!!

Första dagen på år 2009, torsdag den 1 januari...det är idag de!

29 dec: Upp tidigt för att åka till forum, köpte lite underkläder och en tröja. Och sen lite mat till stallet. åkte bil ut med sarah.åt lunch gansla direkt, viktväktarmat! min va bara 5 points å sarahs 6,5...alltså var det okej att jag drack en cola! speciellt eftersom jag spillde ut hälfen av maten på diskbänken när jag skulle ta ut den ur micron XD Första daen på hoppkursen, fick en häst jag aldrig ridit förut (Andrea lyckats sätta mig på hästar jag inte ridit förut). Det va huuuuur kul som helst och jag trivdes jättebra med honom, även om det gick i 500km/h ;) jättebra lektion!! jag, sarah, folmer, johanna, linnea å sara sov i stallet, kollade på mamma mia filmen å va hundvakt åt världens sötaste ego :) dessutom kom home delivery (eller ja..mamma) med godis, läsk, chips till oss..å mat till mig :)

30 dec: Kursens andra och sista dag, tyvärr! Hade Zvans då oxå, jättejättekul var det! bytt bett så nu var det lite enklare att kontrollera farten efter hindrena! haha! kusren var helt klart värd varenda liten krona!! in ofräsch till stan efter kursen för att i panik köpa en nyårsklänning, hittade som tur var en!

31 dec: sista dagen år 2008, sista dagen då världens bästa band fortfarande är ett band :'''(  </3 jag ägnade timmarna 7-16 åt att jobba å tjäna lite pengar ;) fick lite förstärkning mot slutet av min lillebror som tyckte de va jätteroligt att jobba! haha! Sedan hem och duscha och plocka ihop saker och sedan ner till matilda där vi käkade middag och lyssnade på bobby :) Framåt kvällen åkte vi buss in till stan för att kolla på dom riktiga fyrverkerierna, as fina asså! de va dom som stockholms stad hade, så det handlade väl om en helt annan summa pengar än resten vi såg som privatpersoner hade... sista låten jag hörde 2008 var såklart "end of story", samma låt som jag ska ha på min begravning btw! :')

1 jan: efter tolvslaget så var det ju faktiskt nytt år å ny dag så fortsätter här...jag å matilda drog upp på götgatsbacken å gick in på ett ställe som hette typ Tiffany´s där vi satt och tinade lite å drack varsinn drink :) dom stänge rätt tidigt så vi tog första bästa buss hem å soooov! vaknade sent på dan, gick upp å åkte till mc donalds å åt lunch XD 

här var alltså en liten uppdatering av mitt liv dom senaste dagna...hehe!

                
         
       


jag upptäckte ngt som gjorde mig glad idag :D
jag har fortfarande inte insett att det verkligen är END OF STORY :''( </3

...sayonara...

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅh va kul de lät med hoppkursen, mysigt å va hundvakt åsså. ego är fan underbaraste hunden ever!!

ses på tisdag, för det är väl ridning då??

Kram

2009-01-02 @ 18:34:33
URL: http://annawallde.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅÅh va kul de lät med hoppkursen, mysigt å va hundvakt åsså. ego är fan underbaraste hunden ever!!

ses på tisdag, för det är väl ridning då??

Kram

2009-01-02 @ 18:34:44
URL: http://annawallde.blogg.se/
Postat av: AB

hoppkursen va grym!!! <3

nee, som sagt så e de röd dag då...trettondagen typ...

2009-01-04 @ 10:43:47
URL: http://polischefen.blogg.se/
Postat av: Madde

Shysst du är som tar kort när dom kissar. Är det Zvansen som skäms nu? ;) jag känner mig dålig som inte känner igen deras rumpor.

2009-01-10 @ 10:20:16
URL: http://www.metrobloggen.se/maddelutan
Postat av: AB

HAHA, de va faktiskt folmer som tog bilden xD hade ingen annan :( jo de e zvans :)<3

2009-01-11 @ 17:00:29
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0