Chewing gum!

FREDAG IDAG!! jippie!

Sov till nio ungefär idag = skönt!  fick skjuts till skolan av mamma å victor efter att vi varit i mölnvik å köpt tatueringar till honom xD haha sånna där som finns med tuggummi!! han blev glad i alla fall..å de e väl huvudsaken.. i skolan började jag med att äta lunch med klassbrudarna, va gott idag, kycklinggryta med ris :) efter lunchen var det PA, svenska och till sist matte...kan väl säga så här; matten var snarare "roliga timmen" och dom andra två var inte speciellt ansträngande, köpte tex godis i automaten på svenskan, jag & emelie asså!

   
                                              Haribo Tropifrutti, 200g (Tropical Fruit Gummi Candies)          

Sveriges populäraste dejtingsajt!

dagens rastunderhållning (och lektionsunderhållning) har bestått av "e-kontakt.se"...INTE för min del vill jag påpeka...men för halva klassen typ xD dom e roliga dom...men liite väl snuskiga ibland va?! ;) inte riktgit på min nivå hehe, men tycker om dom ändå...De e ju helt sjuk hur många som skriver till dom i alla fall :O asså på bara några få minuter hade malin fått 31 mail så ja...som vi sa på väg till bussen; undra hur många man skulle ha om man inte va inne på en vecka??!!

Ikväll blir det bara hemma å slappa framför tvn (och kanske datan om jag blir sällskapssjuk). Nämligen jobb imorn, och på söndag oxå! Spännande att se hur det går å jobba enligt det nya sättet och med dom nya tiderna :) gissar och hoppas att det blir toppen bra :)

Tyvärr finns det oxå en del att plugga nu i helgen...och de är as tråkigt...men men måste se till att fixa de innan söndag för då ska jag spendera dagen (och natten , haha) med minime...men först ska jag som sagt jobba. nice nice! <3

Nu är det hög tid för middag tycker min mage så för att inte göra den besviken så tänker jag gå in å käka nu..hoppas de blir ngt gott!!

VÄNTA, måste bara säga att "state of anxiety" är megaultrasuperduperassjuktjävligtUNDERBART bra! <33 kärlek till den!



sayonara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0