Don´t stop the music!

tja tja!

Jag har grym träningsvärk....i hela kroppen typ! Fy fan asså, jag e otränad! men iofs var vi på gymmet, 11.30-16.30 så kan ju va liiite därför oxå (a) haha, fan va länge asså... cyklade i 50 min å körde typ alla maskiner, eller iaf så de berörde alla kroppsdelar ;) jag höll på å dööö! haha xD det skönaste under gymbesöket va å sola hehe (a) för de gjorde jag nämligen oxå, för första gången dessutom ;) Hur som helst, idag kan jag knappt röra mig utan att de känns xD



Efter de långa besöket på gymmet åkte vi hem där jag i princip direkt var tvungen att börja fixa iordning mig för kvällen då jag skulle in till stora staden och besöka "Stockholms mest svårhittade krog" där Julle spelade skivor. Det var nice som bara den, grym musik hela kvällen och jag as kul :) gärna repris på det tack! När det stängde vid ett åkte vi till Mc Donalds i slussen (eftersom vi nyss missat bussen hem) där de bjöds på  cheeseburgareoch dricka, tack för det :) på bussresan hem garvades det åt hulken och fårtanten, vi hade även skriva-sms-utan-att-kolla utmaningar och såklart lite privata samtal...
          



kvällens låt måste ju absolut bli lustans lakejers "kylan ligger över hela stan" eftersom utvalda delar ur den sjöngs från det att vi lämnade krogen tills det att vi gick av bussen ;)

som vanligt när det varit nattligt besök i stan blev det övernattning hos matidla, och som vanligt när jag ska åka hem dagen efter så är det två timmar till nästa buss går...och som vanligt missar jag den bussen ändå!! så pappa fick agera taxi och hämta mig (a)


nu sitter jag och har ny-skolvecka-ångest!! usch usch!! ska skruva upp volymen till max och lyssna på lite bra musik nu så blir allt genast mycket bättre :D

SAYONARA

Kommentarer
Postat av: Kit

Gymmar DU?! Av alla människor trodde jag det väl aldrig.. Du ska ju vara förebild, ta mig till McDonalds och äta så lite grönt som möjligt. Och så gymmar du?!?! Skit på dig.

2009-01-13 @ 22:25:21
URL: http://sydow.blogg.se/
Postat av: AB

HAHA vet inte hur jag ska ta de där ;) antingen e jag typ den mest lata å otränade person du kan tänka dig eller så vet jag inte riktigt...avis?! ;)



Jag har inte börjat käka grönsaker iaf (a)! Du läste väl själv, jag käkade ju på mc donalds samma natt lixom ;)



Och sen kan jag ju berätta att jag inte gymmar på riktigt, har inget gymkort asså...hängde bara med pappa på provträning...för han å min syrra gymmar där.. ;)

2009-01-14 @ 16:34:10
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0