the ghost of you remains

oj.

länge sen sist...men de gör nog inte så mycket eftersom typ ingne läser i alla fall...

Jag fyllde tydligen år igår...gärna för mig! så nu vet jag, 3/2 är min andra födelsedag :) haha! fick höra de i stallet av andrea...som tydligen hört det av millan... ;) kul hur so helst! något mer som var kul var att jag fick beröm för att det varit så snyggt å rent efter helgen...måndagspersonalen brukar mer än sällan beklaga sig över att det är så tungt efter att HT jobbat...men nu hade dom tyckt att det var så bra så :) fick höra de av både Yvonne å Andrea så de va kul...de va ju lixom så att de va jag som va boss både lördag och söndag (a)

fick Zvans igår oxå, han e så söt :') första halvan av lektionen gick bra, men sen på slutet tyckte att det var alldeles för kul å jag orkade inte samla honom så mycket direkt (a) men jag gillar honom mest ändå :)

idag fick vi biljetterna till slutskivan, hoppas jag får sålt dom (a)!

måste plugga religion nu...eller i alla fall försöka för den ska va klar på tisdag!

puss hej.

Kommentarer
Postat av: Anna W

Jag läser din blogg jämt, hörru å jag lovar att bli bättre på att kommentera!!

Du e ju grym på att blogga ju angelica!

2009-02-13 @ 12:20:57
URL: http://annawallde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0