Good luck charm

hallå hallå!!

Jag har hört det ryktas om att jag har varit dålig på att uppdatera (a) lalalalaaa, vaddå jag förstår inte vad dom menar med de? ;)

Idag höll jag mitt tal, äntligen e de över! e ju socialt handikppad ibland som ni kanske vet...på matten kastade vi enkronor och sprang i trappor xD de e faktiskt sant! Sen var det värsta knäppa blandningen till lunch, passade inte ihop för fem öre haha...till sist hade vi IE...

Efter plugget var det tempo som gällde! skynda skynda, hinna med halv två 22an hem till emelie...sedan gick vi i GOD TID till bussen för att ta nästa 22a till stan...tror ni den kommer??? NEJ, fucking NEJ de gör den inte!! det blev motion ner till OC (orminge centrum xD)...as stressade! sprang genom spärrarna i slussen, upp i tunnelbanan, kom upp PRECIS när dom stängt dörrarna...jag svor...dörrarna öppnades igen och släppte på oss xD HAHA! respekt för mig tror jag ;) såklaaart stog vi i fel del av tunnelbanan så det blev till att kuta till andra sidan när vi klivit av...piiiinsam situation utanför polishuset, jag dööör!! blev fika och snack och ett fult/roligt/gulligt sms xD HAHAHA


nu e jag liiite nervös för att gå till skolan imorn....hm, undra varför?? HAHAHA


jag har visioner om..
...utgång på fredag och såklart kamera spelning
...spelkväll med skolans snyggaste brudar på söndag
...en ny serie som kommer spelas in ons-tors nästa vecka
...att serien heter "kryssningen" och det förvänats bli tittarsuccé


 

dagens (egentligen gårdagens) låt xD


 



 

jag tycker att vi ska sjunga mer i skolan!! vem e på??


nu ska jag snart delta i ett super-ulrta-mega-viktigt msn-möte...så vink vink! <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag intygar på att du sprang i trappor på matten! ;-) Jag håller med om att vi ska sjunga mer i skolan. Sjunga är bra, sjunga är kul! Yes yes. <3

2009-02-18 @ 19:10:19
URL: http://jenda.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag sjunger så gärna xD jävligt vackert så varför inte. Jag bajsar på mig för din skull imorgon, tack för idag btw <3 snyggaste tjejen i skolan är du.

2009-02-18 @ 20:28:49
Postat av: ankan

emelie jag då?xD haha... jag e på att sjunga mer, o lägga till lite dans oxå då!

2009-02-18 @ 20:32:02
Postat av: Emelie

varför kom inte min kommentar? :'(

2009-02-18 @ 20:37:20
Postat av: AB

BRA!! DÅ SJUNGER VI :D

och ankan, du kan väl få dansa liite grann då ;)

tack för ditt stöd emelie xD HAHAHA

<3

2009-02-18 @ 22:17:43
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0