Romans för timmen

hej världen!

än så länge har jag inte gjort något speciellt idag...typ ätit, duschat och sånt vardagligt ;) Ska ta bussen som går om grygt en halvtimme...ska hem till mamma dit minime och ankan sedan kommer :D snyggon!! Det lär bli en hel del snack om kryssningen gissar jag på...och såklart om massa annat kul!!

ska ta med kameran så ni får se bildbevis!!

Ikväll blir de nog en tripp till world class för att sola lite, hoppas det i alla fall! vill få liiite färg åtminstone (a)

Heeeej så lääängeee!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh ha det så kul hörrni. :/ synd att jag inte kunde komma!

2009-02-22 @ 16:50:56
URL: http://jenda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för idag snyggaste :D ser fram emot onsdag as hell <3

2009-02-22 @ 23:33:23
Postat av: Emelie

hahah skulle det ju stå daah xD kör på brun utan sol och bli lika fläckig som jag annars, hett!

2009-02-22 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0