Lika hopplöst som att simma en ocean!

Vecka 7 2009

måndag:
bokade kryssningen och anmälde mig till det fucking äckliga högskoleprovet

tisdag: usek-möte, blev vice ordförande. Hoppning på lektionen, hade Zvans <3 tyvärr gick de sämst i världshistorien men men...kommer väl aldrig få rida honom igen nu...

onsdag: köpte 30 skrivböcker och silvertejp (intressant), det va lite pinsamt...red och tog hand om snuttegull Weltman <3 tack kit :')

torsdag: kollade på en händelserik hopplektion 18.15. Red privatlektion med sanna (basil) & marjo (thor), hade lilla April :)

fredag: skippade sovmorgonen och åkte ut till stallet och red privatlektion, igen! Fick fortsätta på April...men med Andreas sporrar (a) faktiskt nöjd! middag på lillplogen med matilda, sara och tina. sen umgicks vi hemma hos matilda där vi även sov xD

lördag: alla hjärtans dag...har jag inte märkt av :(

that´s it.

sayonara baby <3

Kommentarer
Postat av: Anna W

Jag vet, höskoleprovet e ett jävla pain in the ass, men när det är gjort känns de så jävla bra!! Och även om det kan kännas sjukt meningslöst så är det värt det!! Jag kom in på min utbildning tack vare det, det är en dag av ditt liv som kan komma att bestämma vam du kan bli resten av ditt liv, tänk så så orkar du!!! Och ta med godis till rasterna!!!

Det gick inte alls så dåligt som du tror angelica men det har jag redan sagt!!! Du är grym som rider en så svår häst såpass bra och det tycker ALLA!!

Guud va roligt det lät att rida privatlektion !

Har inte heller märkt att det är alla hjärtans dag men man kanske har större tur nästa år...

Tack för en bra blogg

Kram

2009-02-14 @ 19:09:25
URL: http://annawallde.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skriv mera! Mera mera! :-)

2009-02-18 @ 19:05:15
URL: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0