We are what we’re supposed to be...

...illusions of your fantasy... jäss, Aqua - Cartoon heros är det som hörs från itunes just nu. flashbacks to the 90´s.

Min dag började tidigt då jag började jobba 7 och var tvungen att åka hemifrån runt 6.40...nice...eller kallt som vi säger på svenska. Jobbet gick lite segt måste jag säga men men, vi han klart med allt vi skulle hinna med innan jag slutade så de e väl lugnt. slutade 12 men hade usek möte 13.30 så blev kvar ett tag till. Spenderade 180kr oxå, anmälde mig till tränings tävling i dressyr som är nu på söndag, alltså 26 oktober. Det värsta är att jag alltid suger på tävlingar (annars oxå iofs, men lixom extra mkt), slutar lixom rida å bara styr typ :O fan va dåligt. Och för ovanlighetens skull (inte) så önskade jag ingen häst så får väl se vad de blir för ngn, och program vet jag inte heller så det blir oxå en surprise.


imorn är det skola igen, det är inte kul. 3 lektioner imorn, men slutar ändå klockan fyra, och börjar 10.35...det är i alla fall skönt med sovmorgon, upp senare på imorn än vad jag gått upp i helgen haha omvänt.

nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så han kan hjälpa mig att sy, har hur mkt som helst att sy nämligen...återkommer om resultaten!

sista saken, jag stöööööööööööööööööööööööööööööööööör mig på *hemligt*, jag blir tokig!!! GAAAH!!! (a)

Hjäärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0