Sometimes the feeling is right

Dr Jones - Aqua, låten som snurrar på mp3n just nu. så jävla 90tal XD men fan så bra!! haha! och med en sångerska som ser värsta bra ut, eller gjorde på Aqua tiden i alla fall, inte sett henne sen dess. och nej, jag är inte homosexuell bara för jag tycker hon ser bra ut, tack!

Tävling igår, domaren var sen haha, så jag satt där själv och vänade på henne, asså jag skulle ju vara skrivare i LC:2. typ en kvart efter första strat skulle varit så kom domaren å vi körde igång. Satt och skrev 14 LC:2 protokoll vilket medförde att jag började lära mig det programmet istället och i princip hade glömt bort mitt egna program. Direkt efter start nummer 14 ridit klart drog jag in i stallet å hämtade kavajen, hjälmen, handskarna och sporrarna. Sen ner till hästen (som jag fick hjälp med av emelie, tack). Bråttom bråttom. nummer 15 red programmet nu och jag var nummer 22. Släpade med mig hästen ut till utebanan för att hinna rida fram lite i alla fall. Det var jätteblött så man fick hitta på egna vägar för att undvika dom allra största vattenpölarna hehe. red fram ganska fort men försökte vara effektiv XD för er som inte vet det är hästen jag red, Thor, inte känd för att ha världens bästa bjudning, därför försökte jag renolda skänkeln så gott jag kunde (och han!). tiden sprang iväg och helt plötsligt var det min tur att rida programmet. jag fick kämpa som fan för att hålla igång honom under hela programmet men det gick (nästan i alla fall). Slutade på 60,94%, det hade jag verkligen inte förväntat mig (som ni kanske minns från tidigare inlägg). Så det blev en blå-vit rosett till oss :) Måste bara skriva "slut kommentaren" från domaren "Prydlig uppvisning. Vill dock se ännu mer bjudning och påskjut" HAHAHA måste ju säga att jag håller med!!

(bild på mig&malinka sötskinka-träningstävling dressyr VT08)



nu ska jag till stan å glo på skor!

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0