People will be people always...

Lyssnar på Gwen Stefani - Cool och väntar på att typ idol eller något OKEJ program ska börja. Har tillbringat större delen av em åt att sitta vid datan, letat lite jobb som EZR kan, eller snarare SKA, söka. visst är jag snäll?

Själv har jag ju redan jobb sen flera år tillbaka och i helgen är det dax igen;
imorn lördag jobbar jag 7-17,som vuxen
och söndag 7-12, som ungdom

det går inte så bra med dieten...tror jag ska förlänga tiden lite (a), inte så bra på det där med att banta snabbt (a). Jag tänkte sätta 1 december som nytt datum, men då SKA det ha lyckats oxå...stötta mig gärna^^

Nu är de dax att lämna datan å istället flytta sig till soffan å glo på tv...upp tidigt imorn...förhoppningsvis somnar jag hyffsat tidigt...önska mig lycka till!

natti natti..............eller vänta....RIP Gullan <33 (W)




hjääärtaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0