Imagine all the people

Imagine - John Lennon, spelas på ipoden just nu (med datans högtalare inkopplade). Börjar bli lite av en tradition att börja inlägget med en låt. En bra tradition enligt mig, därför kommer den troligtvis fortsätta så länge jag lyssnar på musik när jag skriver, och det lär vara typ varje gång. Vad vore livet utan musik? Jag vet svaret....HEMSKT!

Jag måste passa på att berätta att jag var med i tv igår, satt i publiken i hål i väggen. Syndes fan hela tiden, jag och EZR, heeela tiden verkligen :O

idag var det skola; historia, svenska och kriminologi. spännande, verkligen. Nej men dagen var trevlig, använde min uggla tshirt för första gången i skolan,  det står "Dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i." på den, me like.

Pratade även med malin om min och jennifers PA idé, positivt. Vi funderar på att ändra lite men själva huvudidén är såklart kvar! Det kommer bli grymt!

Hemma. Fått lönebesked, wiihooo! lekt häst med min lillebror haha, jag var häst som ni kanske fattar. gjort lite annat ointressant. och inte för att det här är intressant men jag har pluggat matte, gjort mina kompletterings uppgifter. Det gick jättebra med alla.....utom en, fråga 5. Satt hur länge som helst typ, och såg verkligen att den såg helt sjuk ut men försökte såklart lösa den ändå. Efter typ 5219 försök gav jag upp och tänkte att eva lotta bara MÅSTE ha skrivt fel, jag bytte därför plats på två siffror och vipps så var det talet löst. Fan asså, läraren hade skrivit fel i talet!! Palla felskrivna mattetal, dom är oftast inte så lätta när dom inte är felskrivna så fatta dålighetskänslan när jag inte kunde lösa talet som verkligen inte var svårt, för ovanlighetens skull.

Hela min klass ska till älvsjömässan imorn med marknadsföringen (som inte jag läser). sååå kul men en dag i skolan helt själv, verkligen! Som tur var var malin så snäll som lät mig jobba hemifrån på morgonlektionen som är psykologi. Så istället för att börja 8.30 så blir det sovmorgon och start 11.40, med matte, matte c vill jag bara påpeka! tyck synd om mig. Sen blir det jag och SP07 på filosofin, men det funkar nog :) och sist kriminologi där jag måste lämna in lite restuppgifter, men det är lugnt. 

Nu ska jag börja lite smått med psykologin så jag inte för dåligt samvete för att jag tar en sooovmogron.

ingen bild idag, förlåt!

Hjärtaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0