I think you’re beautiful but your hair is a mess

A wish for something more - Amy MacDonald, låten jag lyssnar på just nu.

Idag är det onsdag, och vecka 44, med andra ord är det mitt i höstlovet. i löööve ledighet! ,vem gör inte de lixom?? Jaja, började dagen med att göra protokoll och diplom till aktiviteten jag och Sofie skulle ha i stallet med barnen, "Look alike". Sen åkte jag till stallet (det var seriöst is på min moppe!). Aktiviteten gick väl bra, tror jag i alla fall haha! Alla var såå duktiga och klädde ut sig så fint! Lägger upp en bild på den sötaste svansen!



Igår var jag, Kit och Sofie på GURS och planerade lite inför fredag då det är dax för spöknatt! Efter det drog jag och Sofie till Sibylla och tjockade oss för att sedan åka vidare till mölnvik och köpa priser och fika till Look alike:en. Sen på kvällen var det dax för privatlektion vilket var sjuuukt kul (och jobbigt). Hade Malinka Sötskinka <3 :) (hästen på bilden i förra inlägget).


Som jag nämnde tidigare så hände en hemsk sak idag, en mycket omtyckt häst togs bort :( men nu behöver hon aldrig mer ha ont!! :'')

RIP Carolina 29/10 2008

Kommer saknas!! Ses i himlen :'')

HJÄRTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0