från zero till hero

(Ja rubriken e från herkules, disney-herkules asså! Bara för att jag råkar ha den låten på itunes maha.)

Tillbaka nu, så där någon månad senare, de e bra, inte. Fan de va ju sommarlov sist jag skrev, och nu är det vecka 42 och snart hörslov... minus poäng till en viss polischef...

Äntligen är projektarbetet på banan igen, kom på ny idé idag och bestämde mig någon timme senare för att köra på den...Lyckades charma lilljennifer att joina, KUL! nu jävlar ska vi satsa, måste komma ikapp tiden, skulle ha börjat för över en månad sen. Jag och lilljennifer har nu patent på den idén och därför kommer jag inte berätta ngt om den...inte än :)

Började gå på diet i måndags, efter en helg full av onyttigheter. Gissa hur det har gått? Började bra med mineralvatten istället för cola till lunch, men dagen slutade med middagpå mc donalds i nacka med ankan och emelie (som oxå går på dieten, men sen i fredags). Pommes frites, läsk, glass och såklart hamburgare...inte den bästa diet-maten kanske hehe. 

tisdag. cola till lunch, världens stördaste grej med magen - gjorde as ont efter lunchen... matteprovet tillbaka, som väntat blev det ig...fan hur kunde de hända?? jag måste plugga mer matte, har alltid varit så bekväm å bara "glidit med" men nu ere fan allvar, matte c är ingen dagismatte asså!! , snarare onödigt svår matte. Magen plågade mig, fick feber och gick hem på sista lektionen...hemma vilade jag, kollade ett avsnitt av andra avenyn på svt play, grymt bra de där programmet asså haha. vilade lite till. sen var det dax att åka till mitt andra hem (eller kanske tredje eftersom jag har skilda föräldrar), hur som helst, till stallet. Tisdagar=rida lektion=skiiitkul. Hoppning, hade förberett mig på att jag skulle få lilla Yasmine  igen men där hade jag fel ;) istället blev de Gala som jag aldrig suttit på tidigare. Konstiga idéer för sig, som att hon helt plötsligt inte skulle gå och istället studsa som en studsboll men annars var hon super. Det kanske inte gick jättebra men faktiskt inte jättedåligt heller, speciellt inte med tanke på att hon va ny för mig...hoppade väl typ 90 cm som högst tror jag...de e så kul å hoppa :) det svåra va att vi skulle ha dressyrgalopp hela vägen, det ville inte Gala, hon verkade nämligen oxå gilla hoppning, haha ;) söt häst.

onsdag. helt alone i plugget idag, snyfft :'(

torsdag. klassråd&matte c, gick fan as bra på lektionen, jobbade som bara den...kanske e så att motgångar följs av ngt positivt iaf :) hoppas, skulle dö om jag inte ens fick g i kursen :O efter skolan råkade mina ben gå in på konsum i gurra och köpa en ben&jerrys phish food, mm i löwe.

idag, fredag. svenska=boooring, lämnade in de jag skrivit om utseendefixering. sen religion, inga prov tillbaka :/ började med ny religion, judendomen-KUL^^....sen lunch=blä på fredagar...sen historia då vi softade, kollade på arn :)

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0