Everybody loves your life but you

Take my body close - Velvet spelas på mobilen just nu :) assar ju bra med tanke på att de va krogpremiär för mig (och emlie) igår. Hon fyllde ju 18 för fan!! GAH! Grattis i efterskott!! *bara för att gör de lite officiellt* Först var vi, alltså jag, jenna, ankan och emelie, hemma hos emelie där vi skulle föra lite, men det blev mest locka hår för min del (skulle fan ha gått frisör istället!) Men men, lite sent påtänkt kankse.... Först drog vi i alla fall till Vanilla där vi stod på gästlistan å alltså gick in gratis, det var tur det för det var inte så kul där om man säger så...i alla fall inte den tiden vi var där, OCH musiken sög.  Men men. Sen drog vi till 360 som var grymt mkt bättre!! Om man va där nere vill säga ;) Hade typ aldrig hört musiken som var där uppe så...Men 360 var bra, dit blir de nog fler besök!

Nu har jag varit seg på att uppdatera igen, var ju flera dagar sen sist, inte bra inte bra. Ja vad har hänt sen sist...Startlistan har såklart kommit upp, det blev LB:0 på Thor, så det kommer inte gå ens i närheten av bra imorgon kan jag ju säga redan nu! gissar på 25%, MAX! Speciellt eftersom jag inte börjat öva på programmet än och har aldrig ridit det förut.

Onsdag. jag och jennifer stannade kvar lite i skolan och snackade om PA. åkte sen hem och åt luck kl 15, då var jag hungrig om man säger så! Sen ringde min trillis och frågade om jag kunde ta Sydney idag (det är hennes ponny asså). Det kunde jag så efter ett tag åkte jag till stalllet och mockad, gjorde hö och sen red. :)

Sen har nya forum öppnat, var där i torsdags då det var invigning. Vädigt olikt det gamla forum men tyvärr var butikerna rätt små (som dom oftaär i gallerior). Köpte lite grann trots allt; ett svart linne, en svart topp, en lång svart topp och en likadan lång topp fast typ rosa-allt det var från Gina. Sen från H&M köpte jag en svart kjol, en grå tshirt, en svart 3/4 ärmad tröja, svarta leggins, rött nagellack och örhängen. Nu är det skor som verkligen måste köpas!!

Lite fel ordning kanske, men IDAG så hade vii USEK i alla fall luciamöte. Vi kom fram till vad vi skulle göra på vårat nummer i luciashowen, jag säger bara FAN VAD KUL! kan tyvärr inte säga vad vi ska göra eftersom det är hemligtstämplat för alla andra än vi i USEK då! 


do you wanna be on top?

Tyvärr måste jag avsluta med en tråkig nyhet, en häst jag tycker om väldigt mkt ska åka till himlen på onsdag :'(
fuckfuckfuck!

Hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0