But I won´t feel blue...

Dax för kvällens inlägg, låten som spelas på itunes just nu är In the ghetto - Elvis Presley. Fick nyss veta på msn EZR har brutit mot dieten och svullat massa godis, känns bra att höra att det inte bara var jag som inte hållt "löftet" då (har ju både druckit läsk å ätit lite chips). ska berätta de nu (a).

Idag har jag tillbringat ytterligare tio timmar av mitt liv i stallet, jobb 7-17. jobbade med erika och sarah, sarah väger för övrigt 22kg, lovar de e sant...eller de måste ju va sant eftersom Wilcos viktgräns e 22 kg^^ JAG DÖÖÖR!! dagens bästa måste jag nog säga! *internhumor*

om jag ska ha en chans att grejja viktminskningsprojektet a la ½ klassen så måste jag ta till alla möjliga medel, därför är jag seriöst inne på att prova den omtalade trimgel som ska göra så att man går ner 5 kg på en vecka, helt sjukt bra om den funkar...tror jag ska offra dagens lön till ett inköp av den, fan värt att testa OM den nu skulle funka...men sen måste jag sluta käka massa onyttigheter hela tiden, och börja träna, lite iaf (a).


med liiite tur kanske jag blir så där slimmad, som en viss person jag känner...guess who?



Nej, jag ska jobba imorn oxå = klockan ringer 05.58 (störd tid jag vet)
Men med andra ord borde jag göra iordning mig och sen sleepa...


You know you are no ordinary girl

HJÄRTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0