Weekend every day

Det var ett par dagar sen sist...skyller på att det var helg ;) I lördags vid sextiden så träffade jag matilda på åsögatan där vi käkade middag på Bamboo Garden. Efter det bar det av till norrtälje i matildas bil, det gick bra fram till norrtälje där vi virrade omkring typ överallt på grund av den knäppa vägbeskrivingen vi hade...Tur att mina supereyes var med som såg alla skyltar. Så till slut kom vi fram! Va lite tidiga eftersom vi åkte i så god tid så vi satt kvar i bilen en stund...vid tiotiden gick vi in på gamla stans trädgård där dom skulle spela...det var litet men skön stämmning :) innan spelningen blev de en white russian å en cola för matilda som körde bil lixom...spelningen gick perfekt å folket som va där va nog en bra publik, de tyckte jag i alla fall! Synd bara att det lär vara den sista spelningen för min del eftersom den enda sm e kvar är i göteborg... :( jävligt synd!! hur som helst, efter spelning blev de några smirnoff ice och sällskapade med bobby och några till... jag å matilda trodde ju så klart att vi skulle åka hem när de där stället stängde vid ett, men då berättade dom om sina planer å det slutade alltså med att vi hakade på dom...vidare till nattklubben mobergs lalalala.....å sen vidare på efterfest i ett hm ja, annorlunda radhus lalalaalalalallalalallalala....sen gick vi till den lånade lägenheten där vi sov, eller ja försökte, sov lite å lalalallalalalalaa...gick upp vid tiotiden, klädde på oss, städade efter oss å åkte sedan till gamla stan där vi så snällt blev bjudna på frukost...kunde dessvärre inte få ner så mkt av smörgåsen jag beställde men en cola slank ner rätt snabbt! när vi va klara så enades vi om att det var bäst om jag och matilda drogeftersom "vi busat lite inatt"..sagt å gjort, vi gick till bilen å började åka tillbaka mot stockholm.


på väg hem va de...söndag den 7 december och min namnsdag haha! åkte hem direkt, bytte om och tog fucking moppen till stallet för att jobba några timmar för tessan som jag lovat (även om det blev senare än vad det var tänkt från början...) och sedan öva på lucia...allt gick väl bra förutom att ja och Zvans tydligen gick för nära Malinka som lackade å sparkade mig strax under höften, AJ. Blåmärke idag (a).

Idag, måndag:
trackaserad i skolan av emelie, ankan å delvis malin. dom ville vet "vad som hände i helgen" , asså när jag va i norrtälje...tjat heeeela dagen om de där fan XD GAH!!

Vlken helg asså...det som hände i norrtälje stannar i norrtälje! hahaha!! MEN FAN VA KUL DE VA!!

pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Stackare med allt trackande, och än är det inte över! XD Men jag försöker hålla mig någorlunda "snäll" ?

2008-12-09 @ 16:05:09
Postat av: Emelie

BARA FÖR ATT DU SÖG KUK xD

2008-12-09 @ 20:09:08
Postat av: AB

tack jennifer, även om du nog oxå e lite smått nyfiken haha XD

emelie, du kan ju TRO(!!!) det va fan XD

älskar er ändå ;)

2008-12-09 @ 21:24:42
URL: http://polischefen.blogg.se/
Postat av: Mati

Håller me om att allt stannar där ;) Men sjukaste och roligaste helgen på länge!

2008-12-09 @ 22:17:26
Postat av: AB

till mati,

bästa helgen helt enkelt ;)

2008-12-10 @ 14:18:17
URL: http://polischefen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så länge man håller käften så fantiserar vi om allt som hände det vet du :)

2008-12-10 @ 17:09:31
Postat av: AB

till emzä,

jaaaaaaaaaaaaaaa jag vet!!! fan er (a) :O

men jag kan ju inte säga va fan, DÖR ju av de!!

pälskling <3

2008-12-10 @ 18:19:21
URL: http://polischefen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har då aldrig dött, vad undanhåller du? sex, pojkvän? gammal gubbe? ;)

2008-12-10 @ 19:19:23
Postat av: AB

till emzä,

haha nej men va fan!!

tre fel!! du suger på å gissa ;) inte för att jag vill att du ska gissa...

men de känns bara konstigt å säga till ngn haha XD

offer jag vet, det slinker nog fram förr eller senare men inte prick nu...

2008-12-10 @ 20:00:03
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0