impossible

20 december 2008, snart julafton....0% julkänsla...99% psyko...1%normal...

Tröttdag idag. Sov hos emelie inatt efter vi varit ute, herregud vilken skön säng, vill oxå ha (a) haha! igår va vi på fellows, tyvärr sög de frymt mkt, enligt MIG! men dom andra hade kul, tur de iaf :) det kommer fler tillfällen att gå ut, å då till ngt bättre ställe (a) hoppas jag inte förstörde allt för mkt bara...vet att jag va grymt tråkig men det fanns anledning till att det blev som det blev för min del...

VARFÖR FUNKAR INTE FACEBOOK????


Ikväll har jag bara varit hemma och varit trött ;) haha. kollat på två filmer med sis, "Nina Frisk" och "40 days & 40 nights". Sett båda två förut men de va inge bra på tv...Jul med Ernst lixom XD kl 20.00 på en lördagkväll...hallå??!! Jag sa att hela de programmet skulle kunna vara en del av fredag hela veckan där peter magnusson spelar ernst ;) XD HAHAHA!

Imorn fyller lilljennifer år, GRATTIS I FÖRSKOTT!! det blir tyvärr inget firande för min del då...men såklart en annan dag :)

Flodhästkropp, fyyyy!! i hate!! :(

ARE WE HUMANS, OR ARE WE DANCERS?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förlåt för att du ruttnade honey, <3 och du är välkommen till min säng när du vill xD hahha

2008-12-21 @ 16:31:04
Postat av: AB

det var ju verkligen inte ditt fel!! <3

tack så mkt, den var väldigt skön (a)

2008-12-21 @ 21:40:20
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0