en vecka kvar till julafton :)

Skolan i korthet
Måndag: historiaprov som jag inte hann klart med.
Tisdag: matteprov, tog lång tid och var svårt (a) hoppas jag klarar det iaf!!
Onsdag: Sovmorgon och två slutbetyg.

Som sagt en kort skoldag idag, skönt! Efter jag fått veta mina två slutbetyg (filosofi och psykologi) så åkte jag och lilljennifer till stan. Hon skulle bowla och jag skulle träffa sara å tina. När jag sagt hej då till lilljennifer så träffade jag kit, värsta tajmingen lixom ;) haha! sen åkte jag till hötorget där jag träffade tina. Vi kollade (och köpte) lite julklappar, men kan inte säga vad ;) Sara mötte upp oss i gallerian och efter en stund åkte vi till kungshallarna och käkade mat. Tina skulle jobba vid halv sex så jag å sara följde med henne dit och åkte sen till åhlens och fikade tills dom stängde. Bussen hem gick prick 20.17 ;) Det var allt för idag ;)

GAH, imorn ska jag skriva klart mitt historiaprov och jag har fan inte pluggat någonting  :O inte haft tid ju... så det lär ju inte gå bra...men håll en tumme eller två för mig imorn kl 13.00 ;)

ska sova nu, natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken dag! XD <3

2008-12-18 @ 12:46:21
URL: http://brunettjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0