Let us die young or let us live forever!

Ridninge imorn!! :D fan va kul de ska bli å rida i min egna grupp igen, eller ja egentligen att över huvud taget rida :D Fick veta på facebook att jag e saknad haha ;) även om jag inte tror det var så seriöst men i alla fall :) kan ju låssas!

Idag har varit en typisk måndag,  det går bra fram tills svenska lektionen börjar, haha, vet inte vad de e men jag kan typ inte va positiv när vi har svenska...även om det e typ det lättaste ämnet XD men men, något positivt e att vi itne behöver ha kriminologi lektionen i skolan imorgon, kan jobba hemma om man vill, NICE! Det började även snackas om ngn himla kryssning som vi tydligen ska på på jullovet (a) sry att jag va grymt negativ XD men det hinner ändras till imorn eller så :) Ska nog bli kul...hoppas jag...lär ju inte ha lika kul som resten men aa...får supa ner mig så kanske det går bättre med den saken. Inte nog med de, tjejerna babblade dessutom om ngn himla fest på fredag som dom tyckte vi skulle på...men jag e inte så säker på de ja ;) de e ju trots allt luciaövning typ 18-19.30 (a) hahaha! och sen har ajg inte råd å gå på ngn himla fest på fredag för jag ska ju fan till norrtälje på LÖRDAG och festa till lite hade jag tänkt ;) med vem vet jag inte riktigt för matidla ska ju driva car så hon måste hålla sig till cola...

Upp tidigt imorn, börjar 8.30 som vanligt på tisdagar...kanske tar nya jackan imorn, OM jag vaknar på rätt sida (a) hoppas :) Blir ingen bild idag, har ingen passande hehe.

Saknar kommentarer hrm...lalalaala! puss på er


I WANT TO BE FOREVER YOUNG!!!

Kommentarer
Postat av: anna

kan ju trösta dig med att jag saknade ALLA i gruppen när jag låg hemma i tisdags, oerhört sorgligt... ska iaf bli sjukt kul att få rida å träffa alla igen imorgon!! funderar på att ta med kameran och fota lite folk å hästar till bloggen... ställer du upp som modell?? jaa måndagar e fan inge kul, själv hade jag typ århundradets segaste juridikföreläsning, vi hade rättegångsspel å rollerna räckte inte till alla så jag fick kolla på, men rätt kul när kristoffer bråka med mikrofonen haha

nu har jag skrivit låååångt bara för du bad om de!!

kramar

2008-12-01 @ 22:49:41
Postat av: AB

haha tack XD

nja det där med kort asså ;)

2008-12-02 @ 17:05:55
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0