I´ll never be Maria Magdalena...

Onsdag den 10 december idag
filosofi, pa och psykologi. lagom lång skoldag tycker jag ;) tyvärr måste jag plugga hemma idag, tråkigt tråkigt men snart är det jullov (a) bara det att jag har både inlämningar och prov innan dess....och inget luciatåg!! skandal!! vad e de fr skola som inte har ngt luciatåg lixom :O

Det är mycket blunda och lyssna på musik nu...eller bara lyssna på musik, utvald musik!


Mitt blåmärke ser as äckligt ut XD
Lära mig mina repliker, kan dom verkligen inte :O
Hitta några kläder till luciashowen...
Köpa födelsedagspresent til Sarah...
Städa mitt rum!
och mkt mer!


spelas på repeat, om och om igen...but i like it <3

Nu ska jag duscha och sen plugga...så jag kan göra något roligare ikväll (a) pusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0