Iskallt och kolsvart!

Idag har det inte hänt speciellt mkt, nästan bara varit hemma...Lekt med victor, ätit, suttit vid datan, duschat, lekt med victor igen, gått till hemmesta, varit i mölnvik med sara, träffat matilda och fått mina snygga posters...det var typ min dag XD

Asså det är verkligen 0% julkänsla :O helt hemskt ju!! lite snö tack! om det varit snö ute idag så kanske jag hade haft det liite lättare att gå ner till vägskälet...asså det kändes som jag hade ögonbindel på mig när jag gick, asså helt kolsvart!! gick nästan ner i diket flera gånger, försökte lysa så gott de gick med min mobil men de hjälpte inte mkt... SVART SOM NATTEN, ändå va klockan typ bara lite över fem :S

Imorn fyller sarah och hennes tvillingsyster anna år så då kan jag hem till dom å äta lunch å sen ska vi på bio å se twilight, spännande :) sen på kvällen kanske det blir bobbykväll med matilda, hoppas :)


Till sist måste jag passa på att gratulera lilljennifer som fyller 18 idag, GRATTIS!!!!!!



end of (todays) story

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack så mycket! :D <3

2008-12-22 @ 20:19:53
URL: http://brunettjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0