In the jungle!

Hallå hallå!

Kort å skön skoldag idag, som vanlig på onsdagar :) Efter skolan hämtade mamma å victor mig utanför på parkeringen, sen åkte vi till donken i mölnvik å köpte lunch (a) haha! efter det handlade vi på willys, köpte några tablettaskar om jag ska vara ärlig XD ville nämligen ha lite filmgodis till lejonkungen som jag och victor skulle kolla på...men det var väl mest jag som kollade haha! de e så bra låtar i lejonkungen oxå :)



En riktigt slappisdag blev det av den här dagen asså...precis som det varit många dagar nu på sista tiden...men andra ord skulle det snarare vara konstigt OM jag pluggade än om jag INTE gjorde det...så de så! syftar på statuskommentaren på facebook...och för att tillägga, man kan ju fan inte gå med naglar där hälften av nagellacket ramlat bort på, speciellt inte om det är svart! OMG!

Jag e verkligen ingen pluggis, vill bara ha bra betyg så jag får så stor valmöjlighet som möjligt när jag ska välja högskola/universitet...Sen kommer jag ju ändå int kunna välja exakt vad jag vill eftersom jag inte har mvg i alla ämnen direkt ;) Däremot är det en del saker som måste bli klara nu den här terminen så visst kommer jag väl plugga lite men va fan, de gör väl dom flesta.

Igår var det efterlängtad ridning, hade malinka sötskinka :) Det gick bra till å från, får inte riktigt plats ibland...men men, nästa gång är det teori och vi ska börja lite tidigare, skönt :) var duktig och bokade ridhuset till på fredag oxå, då ere ju dax för luciarep, yeah! Söndag 12-17 ska jag äntligen jobba igen, var jättelänge sen sist :O saknar det fan! hoppas jag inte e heelt död efter lördagskvällen (eller natten) bara...längtar till helgen <3

hjärta


Kommentarer
Postat av: anna

haha men du skriver ju alltid på fejjan att du pluggar, sen om du gör de eller inte kan man ju aldrig vet med dej.. ^^

haha ja jag förstod att du inte riktigt fick plats, jag å gerhard studsade omkring i lite lagom tempo sådär åsså hör man värsta flämtandet åsså kommer malinka i full karriär med en garvande angelica på haha så muppigt men jag tycker du rider henne jättebra, det ska du veta!!!

2008-12-03 @ 21:08:19
URL: http://annawallde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0