Nya gardiner!

Det blev ingen resa till Göteborg igår, men det blev kolla-på-idolfinalen-hemma-hos-sara :) Kevin vann som ni lär ha koll på, men säger de ändå ;) Efter idol kom vi snart in i många och långa samtal, om vad säger jag inte mahaha. Det hade varit så sjukt jävla kul att ha varit i gbg :'( men det var trevligt att vara med sara oxå ju :) men hon fick mig även att säga att jag ville ta livet av mig XD haha! sov typ mellan 4 och 6 på morgonen innan jag var tvungen att gå upp å gå till da job....zombie varning!

jag är sjukt stressad över mitt liv XD
Luciashowen imorn!!
Prov i historia!
Matteprov!
Fiosofiinlämning!
Slutbetyg i två ämnen!
Köpa julklappar!
Jobba!
Sova!
fira jul!
hitta någon att fira nyår med!!!!!!!
(å mkt mer...)

Imorn är det jobb 7-17 och sedan luciashow direkt efter....(när hade jag tänkt hinna plugga? XD)

Nu måste jag vrida upp musiken till max så jag inte somnar (a)

Roligare än så här blir inte dagens inlägg...PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0