Top model deltagare, that´s me...but only for tonight!

Yes, top horse model besökte ett ridhus i ett visst stall ;) haha nej men det var luciashow idag i stallet! USEKs nummer va top model, omgjort till top horse model...här kommer rollistan ;)

kit-fotograf
tessan-fotografens assistent
sarah-Tyra Banks
sofie-Mr X
Julle- Drottning silvia
Julia-Blondiiiie
Lovisa-
Hippie
Johanna-Överkänslig
Jag-Fjortis
Erika-
Snobb



lägger upp en bild på min hjälm när jag fotat den, fan va kul!! :D

jobbat hela helgen nu...är helt slut asså!! och så ere prov å shit kvar så man kan inte ta de lugnt i skolan heller :O även om jag i princip inte pluggat någonting till provet (a) inte bra...men har inte hunnit å haft ork...så är det ibland... 

OMG, jag måste börja äta bättre asså :O
Sen helgen i Norrtälje, asså förra helgen så har jag inte ätit "frukost, lunch, middag" någon dag :O asså inte ätit alla dom måltiderna på samma dag...fattar inte vad det är för fel...kanske tidsbrist blandat med annat...

Nu måste jag ju läsa igenom sidorna vi har prov på, kanske fastnar något...kanske inte...troligtvis inte! End of (todays) story, <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du va fan grymmast angelica, såå jävla skön attityd!!

2008-12-15 @ 15:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0