THURSDAY IN THIS UNIVERSE

Bobbys senaste album och sköna låt passade bra som rubrik en torsdag som den här, 4 december å allt XD

Veckans kortaste skoldag, klassråd och matte c..vi fick räkna varsin uppgift på tavlan idag, lärar-feeling! Med lite assistans från eva lotta så löste jag fan en c-uppgift, inte illa va ;) ?!

Dagens lunch var något som är lika gott som ravioli...nämligen spagettiringar! Länge sen jag åt det!! Brukar alltid bli så suktad när jag ska ta ut saften ur skåpet i personalrummet i stallet där andrea har haft en burk spagettiringar stående...de e ju värsta gott haha! Nog om spagettiringar XD


Ändrade planer för imorgon... fick nyss höra av sarah att YA kollat fel när jag bokade ridhuset så att det inte alls var ledigt imorn...därför bokade sarah en ny tid på söndag 16.30..jag jobbar ju egentligen till 17 men det sista jag brukar göra är ju att låsa och sånt så det är ju bara att jag gör efteråt :) Har oxå tagit redan på när bobby ska spela, eller ja typ i alla fall...tidigast 23.00... så när jag kommer hem har jag ingen aning om, det är ju en bit till norrtälje ändå (a)...borde ju hinna sova några timmar innan jag måste upp å åka till jobbet :)

Nu ska jag lyssna på musik på hög volym ett tag, så länge jag kan innan eventuella klagomål från my sis...

ses&hörs gott folk


Kommentarer
Postat av: anna

har fan aldrig ätit spagettiringar ede gott?

2008-12-04 @ 22:06:53
Postat av: AB

ja så klart de e :D

2008-12-05 @ 19:30:04
URL: http://polischefen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0