THURSDAY IN THIS UNIVERSE

<3


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klassråd oh matte idag, som alla andra torsdagar. Var heeelt ensam på matten (har hänt förr...), repeterade lite av de vi gjort eftersom vi har prov på tisdag...typ 40 sidor...kul! kommer ju verkligen gå bra....inte! Efter skolan åkte jag till hemmesta och gick upp till my former school. Gick först till julle för att fixa en sak men eftersom det är luciatåg imorn och betygen höll på att sättas så fanns det inte mycket tid för babbel...Så sen gick jag till sis i d-laget där jag träffade några andra lärare, per, patrik å henke...Henke var mest social avdom tre ;) länge sen jag träffa honom sist så det var trevligt :) Han hade bakat pepparkakor med sexorna hela dagen....flashbacks! fan vad skönt det var att gå i skolan föut (a).

Sis går i mna fotspår och ska vara paket imorgon när de e luciatåg, de e lätt det coolaste man kan vara i ett luciatåg!! Däremot sög hennes paket i jämföelse med vad mitt gjorde, det var så snyggt asså, bästa paketet i hemmesta skolans historia skulle jag tro ;) Saknar hemmesta skolan fan :').

Nu har jag suttit här vid datan och lyssnat på musik i drygt en timme och verkligen inte gjort någon nytta (a)...borde till exempel plugga och städa mitt rum..men man behöver ju inte stänga av musiken för det ;) ska skruva upp volymen och försöka göra ngt av de där tråkiga jag nyss skrev, hur det gick får ni veta senare ikväll XD

Tack för nu, puss!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahah! Kul ju! ;)

2008-12-11 @ 19:23:18
URL: http://brunettjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0