This year, to save me from tears I´ll give it to someone special!

ÄNTLIGEN FREDAG!! Jag va inte snäll på svenskan idag, sry! Men ville faktiskt inte sitta ensam vid en data å skriva cv...inte när alla andra fick datorer bredvid varandra lixom! men jag fixar de där sunkiga cv:t i helgen, tar väl typ en sekund ;) Något mer i skolväg som jag måste göra i helgen är fan kriminologin om "invandrare och brott", tack för påminnelsen emzä <3

Sitter och lyssnar på massa jullåtar, as nice! får värsta julkänslorna och vill ha julafton NUUU! precis den feelingen asså...all I want for christmas is yooooou...rocking around the christmas tree...jingle bell rock...LALALAAALLAAAA! Hoo hoooooooo! :D


Vad har hänt idag då?

jo svenskan gick ju åt helvete som jag redan sagt, strejkade å va as negativ (a)...på religionen kollade vi på filmen "nunnan" som handlade om en svensk tjej som efter sin student valde att gå i kloster, dessutom i sverigres strängaste klosteror så när hon väljer att gå in så kommer hon ALDRIG lämna klostret, hon får aldrig mer lämna klostret utan måste tillbringa resten av sitt liv där. Dessutom får dom typ bara prata 2 timmar per dag och när dom får besöks får dom träffas med galler emellan :O fattar verkligen inte hur hon kan ha valt ett sånt liv, men alla e ju olika! Dagens lunch blev på dellan där jag träffade millan :) sen historia som var grymt tråkig (a) sen sluuut! Måste bara tillägga att ajg haft världens äckligaste hår idag, usch usch USCH!

Hatar min mobil och vill döda den! Idag fick jag några mess TRE TIMMAR FÖRSENT!! ofta, det var lixom emelie som satt bredvid mig som skickade dom men ändå kunde den inte ta emot dom fören tre fucking timmar senare!! palla!! kikar runt om jag kan hitta någon hyffsat billig ny lur som verkar okej...

Det var allt för nu! nu är det msn-möte med matilda som gäller och sen typ idol eller ngt sånt?! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0