still, THURSDAY IN THIS UNIVERSE

Lovade uppdatering på hur det gick för mig...svaret är....att det gick hyffsat bra. Börjat skriva filosofin på datan, inte så mycket men alltid något :) dessutom har jag plockat iordning lite i mitt rum....skulle även behöva dammsuga men det har jag inte orkat göra än (a).

Målet för ikväll får bli att dammsuga, räkna tre tal och skriva minst 10 rader till på filosofin....undra om jag klarar de haha...det är ju inte så mkt så borde ju fan klara det, annars e jag dååålig ;)

ASSÅ NI FATTAR INTE HUR GRYMT MYCKET JAG VILL ÅKA TILL GBG IMORN!!!! DOM BÄSTASTE SKA SPELA DÄR JU, OCH JAG VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILL VARA DÄR!!! men fan fan fan det går inte, kommer inte dit på något sätt, har ju inget fucking körkort :( men jag hoppas i alla fall det går sjukt bra och att dom får en rolig kväll där borta!!!! lycka till :) <3

nu gör jag väl bäst i att sätta igång att uppnå kvällens mål ;) kämpa!

ha en bra kväll och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0