Romantic & Bleeding <3

It´s not forever, he he heey...never forever :(
I LÖÖÖWE BOBBY, varför ska dom int fortsätta för :''( sitter och lyssnar på bobby på högsta volym nu, asså de e ju inte klokt vad bra dom är :') bäst helt enkelt!

only heaven knows how much i love you, only heaven know how much i care <3


Sista skoldagen på sista höstterminen i gymnasiet...OMG! sista måltiden på mistluren...fan nu börjar allt det här med "sista.....", lite läskigt ju :O Fick tillbaka matteprovet jag gjorde i tisdags btw, blev fan chockad, 22 av 28 :O VG :O blev i alla fall grymt glad (a) värre lr de ju ha gått på historiaprovet som jag skrev klart idag...hehe...men men nu är det i princip jullov :D Imorn är det avslutning och emelie ska få sin lilla julklapp, jag börjar bli nervös för att jag klantat till mig med den, hoppas inte XD fan så pinsamt då (a)!!

Jag har varit duktig och gått både till och från hemmesta vägskäl idag, asså både innan och efter skolan, den du ;) haha de e faktiskt ojobbigt om man har bra musik, å de har jag :D Jag har även slagit in dom julklappar jag köpt hittills, ännu duktigare ju :) en av dom får åka med mig till stallet idag eftersom jag kommer träffa sarah där ;) gud vad jag hoppas att de inte blir en total flopp (a) jag skulle bli glad men det är ju JAG, och eftersom den är lite speciell så ja... hoppas hon gillar den hur som helst!! :)

Vad händer i helgen??
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

DU KLANTADE DIG SJÄLVKLART INTE, TUSEN TACK <3 SONYA OCH JAG!

2008-12-19 @ 16:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0