Everyone wants to be rich and famous

Länge sen sist, haft fullt upp!

kort om dagarna sen julafton

25 dec: sov länge, åkte med family 4 till forum men det var stängt (alt utom ett café och media markt) kollade på världens finaste mobil (iphone) och på några andra...åt GOD mat (kött & potatisgratäng)

26 dec: min älskade trillis fyllde år :) <3 , stan och kollade på rean med sara och matilda, fikade, utgång med matilda sara och ankan :)

27 dec: stan e snabbis med sara och tina, hem och fräscha till mig lite, träffade fanny & sarah och åkte till trillis på tjejmiddag MYS <3 jättetrevligt :)

28 dec/idag: väcktes av klockan 06:08, prick. tvingade mig upp och åkte sen till jobbet, jobbade med supersöta sofie och jättegulliga jojo :D <3, en timmes övertid, promenad från stallet till stora vägen där pappa mötte mig med bilen


I huvudet på Angelica:
vilken tid är egentligen hoppkursen må&ti??
var ska jag köpa nyårsklänningen??
NÄR ska jag HINNA åka till stan och KÖPA nyårsklänning??
varför ser jag ut som en flodhäst??
blir de sova över må-ti med kurs flickorna??
jag kan inte tröttna på bobbylåtarna, tur de!
vad ska jag göra på nyår??
När ska sara hinna klippa mig??
vilken färg ska jag ha på nagellacket??
ska jag orka städa lite i mitt rum?!
jag vill vill vill ha en ny mobil!!
och en del saker till som jag låter stanna i huvudet ;)



 

Bjuder på en grymt bra låt dagen till ära :)



 




sayonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0